22.03.2013

Iulian Boldea



ÎNTREBĂRI

cine se ascunde în spatele surîsurilor mele
cine îmi adulmecă spaimele şi tristeţile de zi cu zi
cine stă în spatele oglinzilor în care îmi privesc chipul
torturat de amintirea unui viitor imprecis
cine şi-a uitat în poemele mele neliniştile indescifrabile
şi grimasele de împrumut
cine îşi îmbracă gesturile în conturul strîmb al trupului meu
cine scrie în locul meu
cuvinte mincinoase jilave şi nerecunoscătoare
delicate şi aspre
cine trăieşte în locul meu
viaţa aceasta pe care nu o mai recunosc?



QUESTIONS

who is hidding behind my smiles
who is smelling my daily fears and sorrows
who is staying behind the mirrors in which I look at my face
tortured by the memory of an indefinite future
who has forgotten in my poems his undeciphered restlessnesses
and my borrowed grimaces
who is dressing his gestures in the crooked outline of my body
who is writing instead me
lying wet and ungrateful words
delicate and rough
who is living instead me
this life which I do not recognize anymore ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...