13.04.2013

George Ţărnea




REFLEX

E prea puţin ce pot mărturisi,
Dac-ai fugi şi nu te-aş mai găsi,
Dar ca să afli totul, nu e greu;
Ascultă-mă cu sufletul mereu,
Lăsîndu-mă să cred că nu mai vrei
Să te desprinzi cumva din ochii mei
Şi-ai să-nţelegi cît frig s-ar întîmpla
Dac-ai fugi şi nu te-aş mai afla...




REFLEX

It is so little what I can confess,
If you would go and I should not find you anymore,
But it is not difficult for you to find it;
Always listen to me with your soul,
Making  me believe that you want no more 
To tear yourself out from my eyes
And you will understand how much cold would happen
If you would run away and I could not find you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...