01.04.2012

Letiția Ilea

                              

fără memorie

n-am să-mi amintesc funia
spuse spînzuratul
am să port în nări
mirosul florii de măr

n-am să-mi amintesc gustul sării
spuse înecatul
am să duc cu mine
soarele coborînd în mare

nu voi purta pe corp nici o urmă
n-am să simt durerea
numai ochii numai ochii
carea au aruncat pietrele


without memory

I shall not remember the rope
saied the hunged
I shall keep in my nostrils
the scent of the apple flower

I shall not remember the taste of the solt
saied the sunken
I shall carry with me
the sun going down into the sea

I shall not bear any trace on my body
I shall not feel the pain
only the eyes only the eyes
who threw the stones

3 comentarii:

  1. Felicitări pentru poezii!
    Voi fi prezent la fiecare postare!
    Nu mi-o lua in nume de "îngâmfare", dar dacă reciti şi înregistrezi, eu te difuzez pe radioul on-line pe unde mai pierd timp, uneori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, singurul meu merit este ca imi place poezia buna. M-as bucura sa reveniti, imi place sa impartasesc cu ceilalti lucrurile care ma incanta. Poezia ne face mai buni si mai frumosi. Imi pare rau, nu recit si nici nu inregistrez, mi-am ratat cariera de actrita. Prefer sa citesc si sa savurez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Să nu îţi pară rău, nici eu nu recit şi nu înregistrez, am orice calităţi vrei tu mai putin cele potrivite pentru public, scenă daca vrei, dar este şi aceasta o formă de a împărtăşi frumosul.
    Aşa cum spui tu spun şi eu, nu sunt un "îndrumător", pur şi simplu ascult şi privesc ce îmi place.
    Ascultă miercuri, nu îmi fac promo, nu am de ce sau pentru ce, dar o să vezi că nu sunt voci de la teatru, sunt pur şi simplu voci...
    Oricum, încercarea e binevenită! Deci?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...