17.07.2012

Ilinca Bernea

  


FLUTURE DE NOAPTE

Sunt nopţi în care te ajung din urmă sărutările mele proscrise
Ni se lovesc sufletele de trupuri şi de marginile abrupte ale clipelor
E prea mult zgomot ca să putem evada
E prea puţină lumină ca să vedem unul prin altul...
Habar nu am ce ar putea însemna Absolutul
Eşti ultimul meu refugiu printre atîtea spaime fără nume
Iar  eu nu mai sunt decît mlaştina în care se zbate năluca dorinţelor
Şi fluturele de noapte care-şi zdrobeşte aripile în singurătatea ta.


NIGHT BUTTERFLY

There are nights when my proscribed kisses come up with you
Our souls strike against our bodies and against the steep edge of the moments
It is too much noise to be able to escape
It is too little light to see one through another...
I do not know  what the Absolute could mean
You are my last shelter among so many fears without a name
And I am only the swamp where the ghost of the desires are struggling
And the night butterfly that is breaking its wings inside your loneliness.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...