06.02.2012

Ion Minulescu


DRUM CRUCIAL

Pe scara sufletului meu
M-am întîlnit cu bunul Dumnezeu -
Eu coboram mîhnit din conştiinţa mea,
Iar El urca surîzător spre ea !...

Şi ne-am oprit la jumătatea scării
Încrucişîndu-ne în clipa-ntîmpinării
Săgeţile perechilor de ochi, ca de-obicei -
Ah ! ochii lui cum semănau cu ochii mei !

Pe scara sufletului meu
M-am întîlnit din nou cu Dumnezeu -
El cobora solemn din conştiinţa mea,
Iar eu urcam surîzător spre ea !


CRUCIAL WAY

On the stairway of my soul
I have met the good God -
I was sadly descending  from my conscience
And He was smiling ascending to it !...

And we stopped at half way
Crossing in the moment of meeting
The arrows of our eyes, as always -
Oh ! how much His eyes resembled mine !

On the stairway of my soul
I have met God again -
He was solemnly descending from my conscience
And I was smiling ascending to it !

2 comentarii:

  1. Paradoxal, omul e singura fiinta care cade urcand sau urca... gandind. Frumos desen, Silvia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru că este fiinţa paradoxală prin excelenţă.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...