07.01.2012

Ilinca Bernea

                             

FLUTURE DE NOAPTE

Sunt nopţi în care te ajung din urmă sărutările mele proscrise
Ni se lovesc sufletele de trupuri şi de marginile abrupte ale clipelor.

E prea mult zgomot ca să putem evada
E prea puţină lumină ca sa vedem unul prin altul...
Habar nu am ce ar putea însemna Absolutul
Eşti ultimul meu refugiu printre atîtea spaime fară nume
Iar eu nu mai sunt decat mlaştina în care se zbate năluca dorinţelor
Şi fluturele de noapte care-şi zdrobeşte aripile in singurătatea ta.


NIGHT BUTTERFLY

There are some nights when my proscribed kisses reach you
Our souls strike against our bodies and against the steep edge of the moments.

There is too much rumour to escape
There is too little light to see one through another
I have no idea of what means the Absolute
You are my last shelter among so many nameless fears
And I am nothing but the pool where the ghost of the desires are struggling
And the night butterfly which crushes its wings against your loneliness.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...