28.01.2011

Ion Caraion



ULISE

Am uitat undeva o parte din mine...
Eram aşa de atent să nu pierd nimic !
Numai fete urîte am întîlnit azi.
Fără mine întreg mă voi prăbuşi.
Fără mine întreg nu mai sunt eu.
Depărtarea mănîncă din oraşul ruginit.
Taci...despre ce pomeniţi ? Grîu sub vînt.
În fiecare zi se prăbuşeşte cineva...

Arborii se destrămau subţire
şi pămîntul îi înghiţea împreună cu ploaia.

Am uitat undeva o parte din mine.




ULISSE

Ho dimenticato altrove una parte di me.
Ero cosi attento a non perdere nulla !
Solo delle ragazze brutte ho incontrato oggi.
Senza di me intero crollero.
Senza di me intero non sono piu io.
La lontananza mangia dalla citta arrugginita.
Stai zitto..di che vi ricordate ? Grano sotto vento.

Gli alberi si dissipavano sottilmente
e la terra li inghiottiva insieme alla pioggia.

Ho dimenticato altrove una parte di me.



ULYSSES

I forgot somewhere a part of myself.
I was so careful not to lose anything !
Only ugly girls I have met today.
Without me whole I shall collapse.
Without me whole I am no longer myself.
The distance is eating from the rusty city.
Shut up...what are you remembering of ? Wheat under wind.
Everyday someone collapses...

The trees are breaking up thinly
and the earth is swallowing them together with the rain.

I forgot somewhere a part of myself.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...