09.12.2010

Magda Isanos



DARURI

Tu eşti în inima mea ca un dar
neaşteptat şi mult prea scump,
pe care îl cercetez mirată iar şi iar,
cu-aceeaşi nesecată desfătare.

Eşti tainica-mi putere şi mîndrie,
de cînd te ştiu mi-i cerul mai aproape
şi nu mai pot durerile să vie,
să-mi tulbure-ale sufletului ape.

Tu mi-ai făcut ţărîna mai uşoară
şi inima aşa de dulce grea,
ca ramura ce toamna se-mpovară
de greutatea roadei de pe ea.

Asemeni unui mare cer cu stele,
mi te-ai răsfrînt în suflet ca-ntr-un lac,
şi-adînci de-atuncea-s gîndurile mele,
de aur glodul inimii, sărac.

Aceste toate să ţi le plătesc
nu voi putea, ci lasă-mă măcar,
risipitorul meu, să te iubesc,
din darurile tale, dîndu-ţi dar.




REGALI

Tu sei nel mio cuore come un regalo
non aspettato e troppo caro,
che sto guardare stupita ancora e ancora
con lo stesso inesauribile diletto.

Sei il mio segreto potere ed orgoglio,
da quando ti conosco il cielo e piu vicino,
e i dolori non posson piu venire
per turbarmi le acque del cuore.

Hai fatto la mia terra piu leggera
e il cuore cosi dolce, piu pesante,
come il ramo che d'autunno s'inchina
sotto il peso delle frutta .

Simile ad un grande cielo pieno di stelle
ti sei riflesso nella mia anima come nel lago,
e piu profondi sono da allora i miei pensieri,
di oro e diventato il pover fango del mio cuore.

Tutte questi doni a pagarti
non posso, ma lasciami almeno,
il mio prodigo, amarti,
dai tuoi regali, un regalo farti.



GIFTS

You are in my heart as a gift
unexpected and very dear,
that I look surprised again and again,
with the same unfailing delight.

You're my secret power and pride,
since I know you the sky is closer
and the pain comes nomore
to trouble the water of my soul.

You have made lighter my dust
and heavier, my sweet heart,
like the branch that in the autumn bows
because of the weight of the fruits.

Like a large sky full of stars
you have reflected in my soul as in a lake,
and my thoughts deeper have become,
of gold the poor mud of my heart.

These gifts to pay you back
I can't, but let me at least,
my prodigal, love you,
of your gifts, to give you a gift.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...