14.12.2013

Eugen Ionescu



RUGĂ

Un mic soare, Doamne,
Pentru sufletul meu.
Doamne, eu sunt o frunză,
Eu sunt o nucă,
Sunt un broscoi speriat,
Sunt o vrabie rănită.
Mi-au furat toate cuiburile.
M-au ajuns toate prăştiile.
Doamne mic, ridică-mă,
Şi fă-mă fericit.
Ca pe boii cu coarne nevinovate,
Ca pe cîinii cu ochi de îngeri,
Ca pe nenuferi,
Ca pietrele prietenele.



PREGHIERA

Un piccolo sole, Signore,
per la mia anima.
Signore, io sono una foglia,
Io sono una noce,
Sono un rospo spaventato,
Sono un passero ferito.
Mi hanno rubati tutti i nidi.
Mi hanno raggiunto tutte le fionde.
Piccolo Signore, alzami,
E rendimi felice.
Come i buoi dalle corna innocenti,
Come i cani dagli occhi d'angelo,
Come i gigli d'acqua,
Come i sassi amici.



PRAYER

A little sun, Lord,
For my soul.
Lord, I am a leaf,
I am a nut,
I am a frightened frog,
I am a wounded sparrow.
They have stolen from me all the nests.
They have reached me all the slings.
Little Lord, raise me
And make me happy.
Like the oxen with innocent horns,
Like the dogs with angel eyes,
Like the water-lilies,
Like the stones friends.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...