27.12.2012

Mihai Eminescu

                       



RĂSAI ASUPRA MEA...

Răsai asupra mea, lumină lină,
Ca-n visul meu ceresc d-odinioară ;
O,maică sfîntă, pururea fecioară,
În noaptea gîndurilor mele vină.

Speranţa mea tu n-o lasa să moară,
Deşi al meu e un noian de vină ;
Privirea ta de milă caldă, plină,
Induratoare-asupra mea coboară.

Strain de toţi, pierdut in suferinţa
Adancă a nimicniciei mele,
Eu nu mai cred nimic şi n-am tărie.

Dă-mi tinereţea mea, redă-mi credinţa
Şi reapari din cerul tău de stele ;
Ca să te-ador de-acum pe veci,
Marie !


RISE OVER ME...

Rise over me, gentle light,
As in my heavenly dream of once ;
Oh, saint mother,forever virgin,
In the night of my thoughts come.

Don't let my hope die,
Although I'm guilty a lot ;
Your eyes full of warm pity,
Mercifully get down on me.

Stranger of all the people,lost
in the deep suffering of my nothingness,
I have no faith anymore.

Give me my youth,return my faith
and come again from your starry sky,
to adore you eternaly from now,
Mary !

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit! sarbatori fericite!
    Ai ales Eminescu pentru a acoperi pana dincolo de 15 ianuarie?
    Glumesc, nu e treaba mea dar preventiv iti spun si "La multi ani"!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc. Sărbători fericite şi "La mulţi ani"! Tot preventiv.
    Am ales Eminescu fiindcă mai dăinuie încă magia Crăciunului (Pruncul, Fecioara)şi fiindcă el e Alesul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...